Silmäasema järjestää henkilöstötapahtumiaan säännöllisesti VALOssa

Silmäasema on käyttänyt VALOn kokous- ja tapahtumapalveluita tasaiseen tahtiin, ja järjestivät tiloissamme myös joulukuisen henkilöstötapahtumansa. Asiakashaastattelussa Silmäaseman liiketoimintajohtaja Annu Voutilainen kertoo omia kokemuksiaan VALOsta.

0

Silmäasema Julkiset Silmäterveyspalvelut (aiemmin Coronaria Silmäklinikka) toimii julkisen terveydenhuollon kumppanina eri puolella Suomea. Suurin Silmäaseman sairaala on Tilkan Silmäsairaala, joka on Suomen suurin yksityinen silmäsairaala.

Pitkäaikainen kokousasiakas

Silmäasema on jo ehtinyt järjestämään useampia 8-30 henkilön tapahtumia henkilöstölleen VALOssa.

VALOn asiakkaaksi Silmäasema on päätynyt monen eri tekijän summana.
“Hyvä sijainti, helpot kulkuyhteydet, inspiroivat tilat ja kattavat kokous- ja ravintolapalvelut toivat meidät aikoinaan VALOn asiakkaaksi”, Annu kuvailee.

Positiivinen asiakaskokemus: ”Ammattitaitoa & arvostusta”

Myös joulukuun alussa järjestetty henkilöstötilaisuus sujui Voutilaisen mukaan kaikilla mittareilla erinomaisesti.

“Tila- ja palveluvarauksista kokous- tai koulutuspäiviemme toteutumiseen palvelu toimii VALOn kanssa erinomaisesti ja huolettomasti. Jokaisena päivänä olemme kokeneet olevamme erityisen tervetulleita ja monista pienistä yksityiskohdista syntyy tunnelma, että asiakasta arvostetaan”.

Suurin kunnia kuuluu Voutilaisen mukaan VALOn henkilökunnalle.

“Jokainen tapaamastamme ammattitaitoisesta VALOn henkilöstöstä on tehnyt vähän enemmän kuin ehkä tavallisesti asiakkaana olen kokenut. Pieniä, mutta merkityksellisiä asioita, joista erinomainen asiakaskokemus on syntynyt.”

Voutilainen suosittelee palveluita lämpimästi. “Edellä kuvatuista asioista johtuen VALOa on helppo suositella kaikille tila- ja kokouspalveluita tarvitseville.”

Järjestä seuraava tilaisuutesi VALOssa – pyydä tarjous alta